ITALIANA INTERACTIV - Invata sa Vorbesti Limba Italiana Comunicand cu alte Persoane

In aceasta sectiune spui cateva cuvinte despre tine, [varsta, locatie, gen (masculin/feminin)], ce doresti sa studiezi, nivelul la care te afli, ce esti dispus(a) sa ajuti pe altcineva sa invete si alte informatii care le consideri tu relevante.
De asemeni poti preciza cum doresti sa aiba loc interactiunea: E-Mail, Messenger , Skype, etc. Preferi ca interactiunea sa aiba loc doar prin email / messenger text sau si messenger audio / video, respectiv sa faci conversatie.



Iti poti lasa direct pe site o adresa (email, mess, etc) unde cine este interesat te poate contacta, sau poti sa trimiti administratorului (invata_interactiv@yahoo.com) datele tale(informatii relevante pentru acest demers) si adresa de contact, (de preferat o adresa de email, messenger, skype). Cand cineva isi doreste sa comunice cu tine vei primi un mesaj de instiintare cu informatiile aferente. Tu vei decide daca esti de acord sa comunicati.
Daca gasesti pe site pe cineva, care nu are datele de contact publice si doresti sa sa-l (o) contactezi:
  • trimte email direct la: invata_interactiv@yahoo.com
  • sau poti raspunde la mesajul persoanei care te intereseaza direct pe site si sa astepti un raspuns din partea lui(ei).



Te rog sa ai in vedere ca:

  • trimitand cererea ta la administrator este posibil sa dureze mai mult pana ti se va recomanda o persoana compatibila;
  • daca postezi anuntul tau direct, ai parte de o expunere mai mare si astfel sansele tale de a gasi pe cineva cresc semnificativ , intr-un interval de timp mai scurt.




Daca doresti ca anuntul tau de colaborare sa fie sters de pe site, trebuie sa trimiti la administrator, (invata_interactiv@yahoo.com ), un email care sa contina: anuntul de sters si un scurt comentariu motivand cererea.
Atentie! Adresa expeditorului trebuie sa coincida cu adresa de email data in anunt spre a fi contactat(a), in caz contrar anuntul nu va fi sters.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (9)
  • Meze Bianca-Dolores
    Meze Bianca-Dolores 7 ianuarie 2011 la 00:16

    Sunt o Tanara, de 20 ani, din Oradea. Imi doresc sa invat Limba Italiana. Nivelul meu actual de cunoastere a Limbii Italiene este mediu. Mi-ar place sa cunosc pe cineva care sa ma ajute sa invat mai bine Limba Italiana. Eu ma pricep bine la Limba Engleza sau pe specialitatea de finante-contabilitate, si sunt dispusa sa ajut pe cineva la aceasta Limba / Materie. Pentru inceput as prefera ca interactiunea sa aiba loc doar prin e-mail si pe viitor daca lucrurile merg bine, m-ar interesa sa facem si conversatie.
    Daca esti interesat(a):
    ---trimite-mi un mesaj la: dolores.bianca@yahoo.com

    Multumesc!

  • Dumbi21
    Dumbi21 7 ianuarie 2011 la 00:17

    Salut, sunt inginer electronist si lucrez in programare, vreau sa invat limba intaliana si in schimb pot sa aduc in schimb cunostinte din domeniul electronic sau programare. Daca e cineva care i-i place sa converseze in italiana prin video chat ar fi ok. Ma gasiti pe dumbi21@gmail.com

  • Cioroianu Radu
    Cioroianu Radu 8 iunie 2011 la 13:36

    Buna ziua ma numesc Cioroianu Radu am 18 ani si sunt disperat.Trebuie sa invat limba pana in septembrie deoarece sunt in Italia si m-am inscris la o scoala aici...dak se mai uita cineva pe situl asta sa ma ajute ,va rog.Ma poate contacta pe cioroianu.radu@yahoo.com. Grazie mille

  • Anonim
    Anonim 15 iulie 2011 la 12:16

    Buna ziua ma numesc Otilia.Sint o eleeva cind o sa cres mare doresc sa plec in italia insa cum sa plec daca nu stii limba.Ma puteti gasi pe otilia.grubii@mail.ru.

  • Anonim
    Anonim 11 septembrie 2011 la 00:46

    buna seara la toti ,am nevoie de cineva care sa ma ajute sa invat limba italiana rapid ...ma gasiti la adresa deea_brunetzica80@yahoo.com

  • Claudia A.
    Claudia A. 30 ianuarie 2012 la 13:57

    buna ziua, ma numesc Claudia, am 23 de ani, doresc sa invat mai repede limba italiana, deoarece, m-am mutat de ceva timp in italia si voi fi nevoita sa muncesc, vorbesc fluent limba engleza, iar limba italiana o inteleg dar incalcesc cuvintele, am fost ceva timp in italia acum 2 ani si invatasem ceva, dar daca nu am mai practicat, sunt multe cuvinte care le-am uitat! va rog frumos sa ma ajutati, ma puteti gasi la adresa de e-mail justme_claudya@yahoo.com

  • Anonim
    Anonim 7 august 2012 la 12:59

    Buna ziua.As dori sa stiu cum pot invata limba italiana mai repede.Am nevoie deoarece in sept-oct trebuie sa plec acolo pentru a munci.Sper sa ma poata ajuta cineva.Adresa mea de e-mail corsicanucorsica@yahoo.com

  • Ana-Maria
    Ana-Maria 18 august 2012 la 10:24

    Buna ! Sunt Ana,am 16 ani si imi doresc foarte mult sa ma ajutati sa invat italiana..dupa ce voi termina liceul aici in Romania doresc sa continui studiile in Italia...am doar 2 ani la dispozitie sa ajung la un nivel bun..Sunt dispusa sa va ajut si eu in domeniile la care ma pricep : lb romana,lb engleza,biologie.Astept cu nerabdare raspunsul vostru ! Contactati-ma la adresa de messenger : an.ne96 (@yahoo.com)

  • Anonim
    Anonim 7 martie 2013 la 13:30

    buna ma numesc Andreea am 21 de ani si sunt in italia de ceva timp si nu reusesc deloc sa vorbesc italiana inteleg in mare parte dar mie foarte greu sa pot lega doua cuvinte.daca ar putea cineva sa ma ajute adresa mea de e-mail e andreeea_gabriela@yahoo.com.multumesc mult

Trimiteți un comentariu
comment url